Klientam ir tiesības vērsties “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS (turpmāk - BAN) ar sūdzībām par BAN sniegtajiem pakalpojumiem vai to nepilnībām un saņemt atbildi pēc būtības.
Klientam ir tiesības vērsties BAN ar sūdzību, ja Apdrošināšanas izplatītāja (BAN apdrošināšanas aģentu reģistrā reģistrētie apdrošināšanas aģenti, BAN apdrošināšanas papildpakalpojuma starpnieku reģistrā reģistrētie apdrošināšanas papildpakalpojuma starpnieki, BAN darbinieki, kas tieši iesaistīti apdrošināšanas izplatīšanā) un Klienta sadarbībā ir radušās kādas nesaskaņas un Klients vēlas izteikt savas pretenzijas saistībā ar Apdrošināšanas izplatītāja sniegto apdrošināšanas izplatīšanu.
Sūdzību izskatīšana ir bez maksas.
Sūdzību var iesniegt:
- Klientam (tā pārstāvim) personīgi ierodoties BAN (jebkurā BAN reģionālā nodaļā) un iesniedzot sūdzību;
- ar pasta starpniecību – nosūtot sūdzību uz BAN juridisko adresi: Antonijas iela 23, Rīga, LV-1010;
- izmantojot elektronisko pastu - office@ban.lv.
BAN pieņem izskatīšanai personīgi iesniegtu sūdzību, kā arī pa pastu nosūtītu sūdzību, kas ir Klienta (tā pārstāvja) pašrocīgi parakstīta. Izmantojot elektroniskās sakaru ierīces sūdzību var parakstīt izmantojot drošu elektronisko parakstu.
Sūdzībā jānorāda:
- Klientu identificējoša informācija:
- Fiziskām personām - vārds, uzvārds, dzīves vietas adrese, tālruņa numurs.
- Juridiskām personām - nosaukums un reģistrācijas numurs, adrese, pārstāvja amats, vārds, uzvārds, tālruņa numurs.