Darba pienākumi:
- Klientu konsultēšana un informēšana par apdrošināšanas gadījumu pieteikšanas un izskatīšanas procesu, izmaksu lietu virzību un citiem uzņēmuma procesiem;
- Atlīdzības pieteikumu pieņemšana un reģistrācija;
- Ienākošo dokumentu reģistrācija un apstrāde informācijas sistēmā;
- Komunikācija ar klientiem, sadarbības partneriem un valsts iestādēm.
Prasības kandidātiem:
- Labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
- Labas iemaņas darbā ar datoru;
- Teicamas latviešu valodas zināšanas;
Mēs piedāvāsim:
- Mēneša atalgojumu bruto no 1080 - 1300 Eur;
- Veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.
- Darbam nepieciešamo apmācību.
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV ar norādi "Kontaktu centra speciālists" uz e-pastu: darbs@ban.lv Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.
Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;
Присылайте Ваше CV и мотивационное письмо на e-mail: darbs@ban.lv