Darba pienākumi:
- Esošo un potenciālo klientu konsultēšana par Baltijas Apdrošināšanas Nams AAS piedāvātiem pakalpojumiem;
- Sadarbība ar esošajiem klientiem un jaunu klientu piesaiste;
- Aktīva apdrošināšanas produktu pārdošana;
- Klientu konsultēšana, palīdzot izvēlēties atbilstošāko piedāvājumu un rūpēties par līgumu slēgšanu.
Prasības kandidātiem:
- Ļoti labas komunikācijas prasmes un pārdošanas iemaņas;
- Orientēšanos uz mērķa sasniegšanu, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
- Teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanām (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
- Labas datorprasmes;
- Pieredze apdrošināšanā un/vai pakalpojumu pārdošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- Mēneša atalgojumu bruto no 1000 - 1700 Eur;
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem;
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
- Darbu draudzīgā un jaukā komandā, sakārtotā un ērtā darba vidē.
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "KLIENTU MENEDŽERIS/-E RĪGĀ" uz e-pastu: darbs@ban.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.
Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;
Присылайте Ваше CV и мотивационное письмо на e-mail: darbs@ban.lv