Darba pienākumi:
- Pieteikumu informācijas pārbaude, datu precizēšana un ievadīšana datu apstrādes sistēmā;
- Lēmumu pieņemšana par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu vai tās atteikumu veselības, nelaimes gadījumu un citos, ar personām saistītos atlīdzību veidos;
- Klientu konsultēšana par izmaksu lietu administrēšanas procesu un veselības apdrošināšanas programmu segumu.
Prasības kandidātiem:
- Medicīniskā izglītība vai pieredze darbā veselības apdrošināšanā;
- Attīstīta loģiskā domāšana un vēlme apgūt jaunas zināšanas un prasmes;
- Augsta precizitāte un atbildības sajūta;
- Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- Teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas;
- Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku.
Mēs piedāvāsim:
- Interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā;
- Iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību.
- Atalgojumu atkarībā no pieredzes un kvalifikācijas EUR 800 – 1400 Bruto.
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi
„PERSONU ATLĪDZĪBU INSPEKTORS” uz e-pastu: darbs@ban.lv!
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.
Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: darbs@ban.lv