Darba pienākumi:
- Klientu konsultēšana un informēšana par apdrošināšanas gadījumu pieteikšanas un izskatīšanas procesu, izmaksu lietu virzību un citiem uzņēmuma procesiem;
- Atlīdzības pieteikumu pieņemšana un reģistrācija;
- Ienākošo dokumentu reģistrācija un apstrāde informācijas sistēmā;
- Komunikācija ar klientiem, sadarbības partneriem un valsts iestādēm.
Prasības kandidātiem:
- Labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
- Labas iemaņas darbā ar datoru;
- Teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas;
- Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā vai apdrošināšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- Mēneša atalgojumu bruto no 900 - 1300 Eur;
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
- Darbu draudzīgā komandā, sakārtotā un ērtā darba vidē.
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV ar norādi "KONTAKTU CENTRA SPECIĀLISTS" uz e-pastu: darbs@ban.lv Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.
Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: darbs@ban.lv