Atbildības jomas darbā:
- Esošo un potenciālo klientu konsultēšana par Baltijas Apdrošināšanas Nams, AAS piedāvātiem pakalpojumiem;
- Apdrošināšanas piedāvājumu sagatavošana un apdrošināšanas līgumu slēgšana;
- Tekošo klientu pieprasījumu apstrāde.
Mēs sagaidām kandidātus/-es ar:
- Vismaz 1 gadu ilgu pieredzi apdrošināšanas un pakalpojumu pārdošanas jomā;
- Ļoti labām pārdošanas un prezentācijas iemaņām;
- Labām komunikācijas un pārliecināšanas spējām;
- Orientēšanos uz mērķa sasniegšanu;
- Precizitāti, augstu atbildības sajūtu un iniciatīvu;
- Spējām patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
- Teicamas latviešu; ļoti labas angļu un krievu valodu zināšanas, kas ļauj pienākumu izpildē izmantot svešvalodas;
- Ļoti labām datorprasmēm (MS Office).
Atbilstošākajiem kandidātiem piedāvāsim:
- Interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā;
- Mēneša atalgojumu bruto no 700 - 1200 Eur ;
- Iespēju attīstīties kopā ar uzņēmumu;
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
- Darbu draudzīgā un jaukā komandā sakārtotā un ērtā darba vidē.
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi „APDROŠINĀŠANAS SPECIĀLISTS/-E” uz e-pastu: darbs@ban.lv Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.
Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;
Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: darbs@ban.lv