+371 67 08 04 08

APDROŠINĀŠANAS SPECIĀLISTS OGRES FILIĀLĒ

Darba pienākumi:



- Aktīva apdrošināšanas produktu pārdošana;
- Darbs ar esošajiem klientiem;
- Apdrošināšanas piedāvājumu sagatavošana un apdrošināšanas līgumu slēgšana.

Prasības kandidātiem:

- Labas komunikācijas un pārliecināšanas spējas;
- Orientēšanos uz mērķa sasniegšanu;
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta un iniciatīva;
- Spējām patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
- Teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas;
- Labas datorprasmes (MS Office);
- Pieredze apdrošināšanā un/vai pakalpojumu pārdošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- Interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
- Mēneša atalgojumu bruto no 1000 - 1300 Eur;
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
- Iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
- Darbu draudzīgā un jaukā komandā, sakārtotā un ērtā darba vidē.
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi „ APDROŠINĀŠANAS SPECIĀLISTS OGRES FILIĀLĒ" uz e-pastu: darbs@ban.lv
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.

Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: darbs@ban.lv